Speedo Says...

אני יכול לעקוב אחרי מצב ההזמנה שלי ?

ההתחברות לחשבון האישי שלך באתרנו באמצעות אימייל וסיסמה, מאפשרת גישה למעקב אחר הזמנות. גש ל"החשבון שלי" ובחר "ההזמנות שלי". לפניך שלושה סטטוסים : סטטוס 'בטיפול' – מחלקת ההזמנות שלנו בודקת את נתוני ההזמנה שלך. סטטוס 'הושלם' – ההזמנה אושרה ונשלחה ללקוח. סטטוס 'ביטול' – ההזמנה בוטלה ולא תשלח ללקוח. מעוניינים לקבל מידע נוסף? נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון:073-2505001 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות: 9:00-12:00 או דרך דף הצור קשר באתר.