Speedo Says...

Get speedo fit, מתחילים!

Get speedo fit, מתחילים!

אימוני Get speedo fit לקראת צליחת ספידו בכנרת החלו! הנבחרת שלנו הגיעה לעולם המים ברמת השרון עם המון מוטיבציה, כושר ואהבה למים.
אז לפני שאתם מתחילים לצלול לאימון שלנו, הכירו רשמית את הנבחרת: מושיק גלאמין, אפרת כהן, אלעד זוהר ואלירן מצקי, בהנחיית אורי סלע וסינדי דויטשר. מתחילים!

שלב ראשון הוא שלב ההיכרות

למדנו עם הנבחרת שלנו להכיר את הגוף ואת רמת הגמישות של כל אחד בתוך המים. בנוסף למדנו איך להחזיק את עצמנו ולצוף במים, מהו מנח הגוף הנכון ובדקנו את עומק מתיחת היד לפי רמת הגמישות של כל אחד ואחת.

 

אימון מספר 1: הסתגלות ונשימה

תרגיל 1: 10 דקות תחנת רוח ללא נשימה
דגשים ומטרות: יש להעביר את הידיים ללא נשימה קדימה, כשהן כמה שיותר רפויות. ברגע שנגמר האוויר, לוקחים אוויר ונעצרים (אם לא נגמר עד האמצע, עוצרים באמצע הבריכה).

תרגיל 2: 10 דקות עומק מתיחה
דגשים ומטרות: חתירה עם ידיים רפויות. בכל פעם כשמותחים יד במים, מותחים אותה בעומק הנכון.

תרגיל 3: 3 דקות הליכה במים + 3 דקות מתיחות

תרגיל 4: 10 דקות שחייה עם סנפירים ללא נשימה.
דגשים ומטרות: מתיחה איטית עד שנגמר האוויר. ברגע שנגמר האוויר, נעמדים בעזרת סיבוב (בגלל הסנפירים).

תרגיל 5: 10 דקות שחייה עם סנפירים 12.5 מ’, כף יד רפויה
דגשים ומטרות: הדגש הוא להכניס כף יד לאט ובאופן רפוי למים ואז למתוח עד שהכתף נוגעת בלחי או בסנטר, בהתאם לעומק המתיחה.

בשבוע הבא נתאמן על שליטה בקצב, שימוש בשנורקל ושחרור מתח בצוואר.
הצטרפו אלינו!

רוצים להירשם לצליחת ספידו בכנרת? לכרטיסים במחירים מוזלים לחצו כאן.