Speedo Says...

לקטנטנים שלך מגיע הטוב ביותר, גם בשמש

לקטנטנים שלך מגיע הטוב ביותר, גם בשמש

ביקור בים או בבריכה בחופשת הקיץ יכול להיות מאוד מהנה לפעוטות קטנים ולכן זהו בילוי פופולרי שמועדף על רבים. כדי לחרוש על הים והבריכה צריך בגד ים וכדאי מאוד שהוא יהיה איכותי. לכן בעת בחירת בגד ים לקטנטנים חשוב וכדאי לשים דגש על הנושאים הבאים.

הגנה מקסימלית מפני השמש

על אף יתרונותיה, השמש הישראלית יכולה להיות מאוד מסוכנת. בעת החשיפה אליה כדאי להצטייד בבגד ים  של ספידו המספק הגנה מושלמת מפני קרני השמש. גם אם בחרתם בבגד ים “רגיל” כדאי ורצוי לקנות לקטנטנים גם חולצת אנטי סאן ולה בד מיוחד וייעודי להגנה מרבית מפני השמש. לתינוקות אפשר לקנות אוברול אנטי סאן בעיצובים שונים, מדובר בחליפה שמספקת הגנה מקסימלית לעור ושומרת על הקטנטנים כמה שיותר מוגנים ובטוחים.

התאמה מקסימלית

לא כל הילדים אוהבים לפשוט את הבגדים ולהיכנס למים רק עם תחתוני בגד ים. ישנם ילדים שהמעבר לבגד ים קשה יותר עבורם, כמו למשל תינוקות או פעוטות קטנים. גם כאן אוברול אנטי סאן יכול לספק מענה. דגם זה מעוצב במיוחד עבור המפגש הראשוני של פעוטות עם מים ומבטיח חוויה כמה שיותר נעימה ובטוחה. עם האוברול על גופם הפעוטות הקטנים מרגישים כמה שיותר נינוחים ובטוחים להתנסות במרחב המימי, כך שהם יתאהבו במים במהרה. 

נוחות ויעילות

פעוטות קטנים לא תמיד אוהבים להחליף בגדים, גם כאשר המטרה היא הליכה לבריכה ולים. לכן חשוב שבגד הים שהם לובשים יהיה איכותי ונוח להם. בגד ים ולו סגירת ריץ’ רץ בגב למשל הרבה יותר נוח ללבישה והופך את התהליך לפשוט יותר. מלבד לבישה קלה, כדאי שהבד של בגד הים יהיה נעים ורך למגע ויותאם לעורם הרך של התינוקות, ובמקביל, שיהיה גם גמיש ויאפשר להם חופש תנועה במים. יותר מכך, כדאי מאוד שהבד גם יתייבש מהר לאחר היציאה מהמים על מנת שלא ידבק לגוף ולא יהפוך את השהות מחוץ למים לפחות נעימה ונינוחה. 

עמידות ושחיקה

מטבעם ילדים גדלים ולכן כל עונה נצטרך לקנות להם בגד ים חדש וזה מובן מאליו. אך מה שפחות מובן הוא כשצריך להחליף את בגד הים במהלך העונה, ולו רק בגלל שהוא מיוצר מבד לא איכותי. בגדי ים שנחשפים לכלור צריכים לגלות עמידות רבה, ככל שהם יהיו עמידים יותר כך תידרש פחות תחלופה, הם ישמרו לאורך זמן ויעניקו לכם את הביטחון שילדיכם מוגנים במידה מרבית. 

הזמנה אונליין

אחד היתרונות בקניית בגדי ים לילדים הוא שאין צורך למדוד אותם כדי לוודא התאמה. כל שצריך לעשות הוא לבחור את המידה הנכונה ולהזמין את הדגם המועדף. בגד הים יישלח אליכם ישירות הביתה תוך כמה ימי עסקים והכל, מבלי להתרוצץ עם הילדים עד מציאת בגד הים שעונה על כל הדרישות שלכם. את בגד הים תוכלו למדוד בבית בזמן שנוח לכם ובמידה והמידה לא מתאימה תוכלו לבצע החלפה במהירות וביעילות. ככל שהאתר שתבחרו לקנות בו יהיה יותר איכותי ומקצועי כך התהליך יהיה יותר ידידותי, בטוח ופשוט. 

מוצרים נלווים

כדי להפוך את השהות במים לכמה שיותר כיפית ומהנה עבור הפעוטות הקטנים, מלבד בגד ים אפשר לקנות להם גם מוצרים נלווים כמו למשל משקפת שחיה לילדים, זוג מצופים, קרש שחייה, מגבת מפנקת, כובע שחייה וכפכפים לים ולבריכה. אפשר לרכוש להם כובע לראש כדי שיהיו מוגנים ככל הניתן כשהם נמצאים במים וגם כמה משחקים שמתאימים לים ולבריכה. משחקים מתאימים לגילם יהפכו את השהות במים למאוד מהנה ויעזרו להם למצוא עניין לכמה שיותר זמן. 

כמובן שכדי להפוך את חוויית הקניה ליותר ידידותית אפשר לקנות באתר ובו ניתן למצוא את כל המוצרים הנחוצים תחת קורת גג אחת במחירים שווים לכל כיס.