Speedo Says...

4 תרגילים מנצחים לשחייה במים פתוחים

4 תרגילים מנצחים לשחייה במים פתוחים
זמן לשפר את טכניקת השחייה במים הפתוחים! לפניכם 4 תרגילים מנצחים שיסייעו לכם להפיק את המיטב מהשחייה. אז איך ממשיכים לשחות ישר למרות הגלים? הגעתם למקום הנכון.

תרגיל מספר 1 | מדלגים מעל הגלים

במים פתוחים, עד שהמים מגיעים לגובה הברכיים ניתן לרוץ, מרגע זה מתחילים לקפוץ בדולפין ומרגע שהמים הגיעו למותניים מתחילים לקפוץ. אי לכך חשוב לתרגל בבריכה בדיוק את אותם השלבים. תרגיל חשוב נוסף למעבר בין הגלים הינו לתרגל כניסה לחץ. אימון זה יאפשר לכם לעבור את הגלים גם אם אלו יהיו חזקים מאוד.

תרגיל מספר 2 | לומדים לשחים בקו ישר
מנסים לגלוש עם היד על קו המים בצורה איטית. בזמן הזה הרגליים קצת נגררות וקצת עובדות על מנת שלא ליצור קשתיות בגב. באותו הזמן לצפות ולהבין מה כיוון השחייה שלנו

תרגיל מספר 3 | לומדים כיצד לנווט במים פתוחים
אנחנו מעלים את הראש רק עם העיניים וממשיכים לשחות עם המבט למטה, מספיק מבט אחד של העיניים כמו תנין ושוב חוזרים לשחייה רגילה. ברוב המצבים לא צריך יותר ממבט אחד / גג שניים על מנת לראות את כיוון השחייה במים פתוחים

תרגיל מספר 4 | תרגילי נשימה לשחייה במים פתוחים
גולשים עם היד על קו המים רואים מה קורה לפנים רק עם העיניים. פה ואף במים ובזמן שהגוף יורד למטה מפלים את הגוף לצד על מנת לנשום לאחד הצדדים. בצורה הזו אנו שומרים על הרצף והכי חשוב אנחנו שומרים על הגב התחתון וצוואר בלי לחמצן את הגוף.