Speedo Says...

5 טיפים לשחיית חורף מושלמת

5 טיפים לשחיית חורף מושלמת
החורף כבר כאן ואיתו גם האתגר להתמיד באימוני השחייה כשהטמפרטורות בחוץ יורדות. אז נכון, החורף הישראלי עדיין לא דומה לאחיו האירופאים אך לעתים שמיכת הפוך והתה נראים אטרקטיביים יותר מאימון בברכה. בדיוק בשל כך, החלטנו להעניק לכם 5 טיפים קטנים שיסייעו לכם להתמיד בשגרת האימונים ולהפוך את האימון החורפי שלכם למושלם.

דייט קבוע: תזמנו לעצמכם ימים קבועים בהם אתם מגיעים לברכה. הצבת יעדים ברורים בתחילת כל שבוע, תסייע לכם לפנות זמן ביומן לספורט הבריא בעולם ותכניס אתכם למשמעת עצמית גבוהה יותר מאשר הגעה ספונטנית לברכה.

תזמון אימונים: במידה והדבר אפשרי נסו לתזמן את אימוני השחייה לשעות האור. נראה כי ככל שהיום עובר כך קשה יותר לצאת החוצה לפעילות גופנית. הלילות הקרים, הרצון להישאר בבית עם שמכה ומשקה חם פוגמים במוטיבציה לצאת לשחייה ולכל פעילות גופנית אחרת. אי לכך, המלצתנו הינה להעביר אימון אחד לסוף השבוע בשעות הבוקר.

מצאו שותף – פרטנר קבוע לפעילות ספורטיבית מסייע לדבוק במטרה ולשמור על רמת מוטיבציה גבוהה. נסו למצוא פרטנר הנמצא באותה רמת כושר שלכם או ברמת כושר הגבוהה משלכם ברמה אחת.

לבשו חם – בימים בהם הטמפ’ צונחות, הרגשת הקור בגוף מטרפדת את הרצון לצאת לאימון בברכת השחייה. אי לכך לבישת בגדים חמים לאורך כל היום, תסייע באופן מנטלי לחשוב על האימון בברכת השחייה באור חיובי יותר ובכך תגביר את הסיכויים לצאת מהבית לכיוון הברכה.

1-2-3 צוללים – עכשיו כשאתם בבריכה, צללו למים בבת אחת. זכרו, כניסה בהדרגה היא הקשה ביותר. ככל שתיכנסו פנימה מהר יותר, כך תתחממו מהר יותר.

בהצלחה!