הסדרי נגישות

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים – נגיש בקליק. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.

אפשרות הנגישות בתפריט:

  • התאמה לניווט מקלדת – מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת
  • התאמת האתר לקורא מסך – התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA, JAWS
  • הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים
  • חסימת הבהובים – עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
  • התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
  • התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
  • התאמת אתר לעיוורי צבעים
  • שינוי הפונט לקריא יותר
  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
  • הגדלת התצוגה לכ־200%
  • הדגשת קישורים באתר
  • הדגשת כותרות באתר
  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
  • הצהרת נגישות
  • שליחת משוב נגישות

פניה לרכז הנגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.

פרטי רכז/ת נגישות בחברה
שם: נווה בן דרור
טלפון: 0732505000
אימייל: nave@bdg.co.il
כתובת למשלוח דואר: המסיק 7, פארק תעשיות עמק חפר

הסדרי הנגישות בחברה

הקבוצה עושה כל שביכולתה על מנת להנגיש את רשת החנויות והמשרדים לתקן ולחוק הישראלי.
לשם כך הצבנו לולאות השראה בכל החנויות ובמשרדים. המעברים, דרכי הגישה, הדלפקים, אתר האינטרנט, הכניסות, חדרי התצוגה וחדרי ההלבשה הותאמו על פי החוק והתקן הישראלי והונגשו לכל בעלי המוגבלות. כל הרשת ועובדיה עברו הדרכה וקיים נוהל מתן שירות לאנשים עם מוגבלות בחנויות יחד עם מכתב הסבר מפורט.
רוב החנויות שלנו ממקומות במרכזי בילוי וקאנטרי-קלאבים שמותאמים לאנשים בעלי מוגבלות ולכן קיימים במקומות אלה חניות ושירותים מונגשים.
אנחנו מאפשרים כניסה של כלבי נחייה ומפעיליהם לחנויות על מנת להקל על מתן השירות.
דרכי גישה, כניסות, אזורי ההמתנה, דלפק כניסה / שירות / מודיעין, עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה, נגישות המוקד הטלפוני, דרכי התקשרות, הדרכות עובדים לשירות נגיש, מידע בפורמטים נגישים, פרסומים נגישים, נהלי שירות נגישים כגון סיוע במילוי טפסים, חיות שירות, פטור מתור ועוד, אירועים / כנסים – כולם מבוצעים על פי התקן הישראלי והחוק הישראלי.
יש לציין כי בחנות ספידו נתניה, בשל חוסר אפשרות להתקין מעלית או מעלון, בוצעו התאמות בשירות בחנות והוכנסו הנחיות מחמירות למתן עזרה ושירות מוגברים לאנשים עם מוגבלות בחנות זו. החנות ממתינה לאישור הרשמי של נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות בדבר חנות פטורה מהצבת מתקן מעלית או מעלון.
בשל דינמיות הרשת ואתר האינטרנט, בהם מבוצעים שינויים יומיומיים על מנת להקל על אנשים בעלי מוגבלות, מומלץ לפנות לרכז הנגישות לכל שאלה, בעיה ו/או בירור בנוגע לחנויות ו/או לאתר האינטרנט.